.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف استاندار از ثبت نام در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها
استاندار گيلان با تأكيد بر اينكه طرح هدفمند كردن يارانه‌ها زندگي اقتصادي كشور را متعادل مي‌كند؛ انصراف خود پس از رئيس جمهور و تعدادي وزرا از ثبت‌نام در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را اعلام كرد

استاندار گيلان با تأكيد بر اينكه طرح هدفمند كردن يارانه‌ها زندگي اقتصادي كشور را متعادل مي‌كند؛ انصراف خود پس از رئيس جمهور و تعدادي وزرا از ثبت‌نام در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را اعلام كرد.

به گزارش  فارس ، روح‌الله قهرماني‌چابك بعد از ظهر امروز در جلسه طرح هدفمندي يارانه‌ها در استانداري گيلان افزود: گيلان استان نخست در اجراي اين طرح است.
وي با اشاره به اينكه گيلان مي‌تواند كار را براي ديگر نقاط كشور تسهيل كند، اظهار داشت: اين امر نيازمند همت و تلاش همه گيلاني‌ها به‌ويژه رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و مكتوب است.
‌قهرماني‌چابك تصريح كرد: خبرگزاري‌ها نقش مهمي در اين زمينه دارند و مي‌خواهند نقطه قوت ما را پاشنه آشيل كنند و مطبوعات استان كه حاصل تلاش و كار خبرگزاري‌ها را به اقصي نقاط نشر مي‌دهند و همچنين روابط عمومي‌ها نيز در اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها تاثيرگذار هستند.
وي با بيان اينكه همه سلول‌هاي جامعه بايد جنب و جوش خود را شدت بخشند، خاطرنشان كرد: اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در گيلان آغاز مي‌شود و مهم‌ترين حركت اقتصادي كشور است.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه دولت‌هاي گذشته به هر دليلي امكان ورود در اجراي اين طرح را فراهم نكردند، گفت: نظام و دولت وارد اجراي طرح شدند و بايد دولت را در اصلاحات اقتصادي كشور ياري داده و مسير علمي و تجربه شده‌اي براي استقرار عدالت ساماندهي كنيم.
قهرماني‌چابك اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را نيازمند حركت وسيع، گسترده، عاقلانه، دلسوزانه و منصفانه همه دانست و افزود: راهي جز اجراي اين طرح وجود ندارد و اگر اين طرح اجرا نشود با مشكل مواجه مي‌شويم.
وي ادامه داد: اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها زندگي اقتصادي كشور را متعادل و متوازن مي‌كند.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه بايد نگراني‌هاي رئيس جمهور و رهبر را به همه مردم ابلاغ كنيم، اظهار داشت: ما به عنوان نقطه واصل و تماس بين دولت و مردم بايد اطلاع‌رساني دقيق داشته باشيم.
قهرماني‌چابك از فرمانداران و دستگاه‌هاي اجرايي خواست طي يك هفته از اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها هر روز جلسه بگذارند و پيشگيري‌هاي لازم را داشته باشند تا بزرگ‌ترين طرح تاريخ كشور اجرايي شود.
به گفته وي اين طرح بايد منجر به كاهش قيمت‌ها شود و هيچ دستگاهي حق افزايش تعرفه را بدون هماهنگي ندارد.
استاندار گيلان از نيروگاه‌هاي استان خواست تا سوخت مضاعف داشته باشند و CNGها نيز فعال شوند.
قهرماني چابك با اشاره به اينكه كارها بايد به جد پيگيري و دنبال شود، افزود: روي لبه تيغ هستيم و مي‌خواهيم قشر آسيب‌پذير از اجراي اين طرح مطمئن باشند كه كارها به خوبي انجام شود.
وي همچنين انصراف خود پس از رئيس جمهور و تعدادي وزرا از ثبت‌نام در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را اعلام كرد.
استاندار گيلان تصريح كرد: افرادي كه نياز به اين طرح ندارند مي‌توانند انصراف دهند تا پول بيشتري در اختيار قشرهاي ضعيف جامعه قرار گيرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1389
چرا روابط عمومی استانداری محترم مازندران به بقیه سوالهای کاربران شمال نیوز از آقای استاندار پاسخ نداد ؟؟؟؟!!!!! چرا شمال نیوز پیگیری نمی کند ؟! مگر مطبوعات و رسانه های مستقل رکن چهارم دمکراسی نیستند ؟؟؟!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
* قهرمون دنبال خورده ریزه نمی ره !! تو رو خدا اصرار نکن!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.